Optimalizace zabezpečení je proces, při kterém se porovnávají stávající bezpečnostní prvky s...
Nabízíme Vám provedení profesionálního, účelného a prospěšného mystery shoppingu Vaší nebo jiné firmy,...
Nabízíme Vám provedení auditu zabezpečení majetku Vaší firmy. Dostanete objektivní obraz o stavu zabezpečení...
Nabízíme Vám provedení profesionálního, účelného a prospěšného mystery shoppingu Vaší nebo jiné firmy, podle Vašeho zadání. S tím, že jej rozšíříme o naše zkušenosti z oboru tak, čímž můžete získat více informací, než byste čekali. Dostanete nezkreslené informace o úrovni služeb Vaší firmy popř. úrovni služeb konkurence. Výstupem je objektivní a nezávislá zpráva, obsahující informace potřebné pro efektivnější práci s Vašimi zákazníky a tím i zvýšení Vašeho zisku.
Mystery shopping je utajený průzkum, při kterém se získávají informace o produktech a službách vlastní či konkurenční firmy.
Prostřednictvím mystery shoppingu zjistíme skutečné jednání zaměstnanců a dění na zájmovém místě bez toho, aby zaměstnanci věděli, že jsou kontrolováni. Díky tomu odhalíme, jak ve skutečnosti probíhá jejich jednání se zákazníky, ochota, přístup a kvalita předávaných informací atp.
Ten, kdo jej provádí, vystupuje zpravidla jako běžný zákazník. Jeho úkolem může být fiktivní nákup výrobku, vyptávání se, hraní nějaké role, posuzování prostředí, posouzení přístupu a odbornosti zaměstnanců zkoumaného subjektu, argumentaci atd. – vždy záleží na konkrétním zadání. Při průzkumu se mohou pořizovat i audio nebo video nahrávky.
Lze jej použít téměř pro každé odvětví a je považován za jeden z nejefektivnějších průzkumů jak vlastní, tak konkurenční firmy. Díky němu lze zjistit slabiny vlastních zaměstnanců, zjistit novinky konkurence atp.
Mystery shopping lze právem považovat za investici do rozvoje firmy, vedoucí ke zvýšení ziskovosti a k vylepšení image firmy. Zjištěné nedostatky jsou vhodně aplikovány do procesu vedoucího k pozvednutí úrovně zákaznického servisu. Spokojený zákazník se vrací a doporučuje Vás dalším potenciálním zákazníkům.
Dalším účelem tohoto průzkumu může být zjištění, zda některý ze zaměstnanců nezneužívá svého postavení k vlastnímu obohacování na úkor firmy nebo jinak nepoškozuje jméno firmy.
Obecně je používán název mystery shopping pro všechny formy výzkumu spojené s utajeným (fiktivním) zákazníkem.
Jednotlivé formy lze samozřejmě kombinovat.
V prvé řadě je třeba vždy vzít v úvahu jeho náročnost jak časovou, tak odbornou a procesní, které závisí na:
Níže je základní ukázka fází průzkumu vlastní firmy. Vše je záležitostí vzájemné domluvy, vždy Vám vyjdeme maximálně vstříc:
Umíme dělat svou práci. Ušetříme Váš čas. Máme analytické schopnosti. Máme nasazení. Nevzdáváme se. Přizpůsobíme se Vám. Jsme diskrétní. Navrhneme optimální způsob řešení. Odstraníme nedostatky. S námi budete postupovat kupředu se zajištěnými zády...